Az egészséges módon gyalog lefelé, és a fájdalom elkerülése

Posted on

Séta lefelé tűnhet a szél. Miután gerincén egy hegy, akkor úgy érzi, nagy fogni a levegőt, és egy könnyebb időt, míg csökkenő. Bár ez kevesebb energia megy lefelé, akkor továbbra is egyre testmozgás és az egészség szempontjából. Azonban, ha lesz hozzá a stressz az ízületek és egyes emberek térdfájdalom. Akkor tegyen lépéseket, hogy a lefelé séta kellemes és kisebb a kockázata a fájdalom vagy sérülés.

Ön hogyan Body Works Walking Downhill

Séta lefelé helyez nagyobb megterhelést jelent a térd és a boka, mint a gyaloglás emelkedőn vagy sík terepen. Ön a földre nehezebb minden lépést, és a szög nem a térded sem kedvez.

Downhill séta excentrikus edzés, meghosszabbítják az izmok terhelés alatt és alkalmazása a fékerő. Ez ellentétben áll a felfelé gyaloglás, ami koncentrikus edzés, lerövidítve az izmok összehúzódása során. Az excentrikus edzés ismert, hogy több késleltetve jelentkező izomláz, hanem, hogy segítsen, és a vonat az izmokat.

A speciális izmokat, hogy kap egy jobb edzés megy lefelé, mint szintű gyalogos tartalmazza a gluteus maximus (a nagy seggét izom), tricepsz (elöl a combizmok) soleus (hátsó borjú), peroneus (külső oldalán borjú), tibialis anterior (elülső lábszár). Lehet érezni a hatását gyakorlása ezek az izmok alatt roham után lefelé járás.

A szervezet alacsonyabb energiaigényű, amikor megy lefelé. Például lefelé futó fogyaszt csak a fele az oxigén, mint a futás felfelé. Éget kevesebb kalóriát azonos távolságra. Azonban, mivel excentrikus gyakorlat stimulálja izomépítés, akkor is javítja a nyugalmi anyagcserét.

Ha lejtőn csak éget 6,6 százalékkal kevesebb kalóriát, mint a séta mérföld sík terepen. Ez azt jelenti, égő 5 kalóriát mérföld kevesebbet egy 150 font személy.

Előnyök

Az egyik legnagyobb előnye, lefelé járás, hogy mi megy fel kell jönnie a természetes környezetben. Azáltal, hogy a szervezet képzett rövidebb roham lefelé séta segít megelőzni fáj, amikor meg kell tennie a hosszabb sétákat. Ez különösen szükség van bárki tervez hosszú túrát, vagy egy több napos gyalogtúrát.

Eközben a kutatás azt mutatja, hogy lefelé séta és egyéb excentrikus állóképességi edzés meglepő metabolikus előnyök zsíranyagcsere javítását és az inzulinrezisztencia. Ez javítja a zsírmentes testtömeg, ami azt jelenti, éget néhány több kalóriát még nyugalomban. Ezeket a mellékhatásokat észlelték nemcsak a fiatal, egészséges egyénekben, hanem a régiek és a különféle krónikus betegségek.

Downhill séta jobban tolerált, mint az emelkedő vagy szinten gyalogos emberek számára különböző körülmények között, mint például a szív-rehabilitációs, krónikus obstruktív tüdőbetegség (COPD), és az elhízás. Ezt fel lehet használni, hogy segítsen ezeknek az embereknek fenntartani vagy javítani fitness.

Fájdalmak

Kutatási viseli el, mit sétálók jelentés, amit a végén izomfájdalmak és fájdalom a következő napon. Ön valószínűleg érezni ezt, ha nem használják séta lefelé, ha például a tipikus edzés a futópadon, amely nem rendelkezik a csökkenés beállítás (negatív lejtő), vagy ha a legtöbb a gyalogos vízszintes talajon .

Sok túrázók jelenteni, hogy utálják lejtőn miatt térdfájdalom. Iliotibial sáv súrlódási szindróma túlzott sérülés, amely fájdalmat okoz mentén kívül a láb és térd, különösen, ha séta lefelé. Ha térdarthrosisban vagy más térd feltételek, ha úgy érzik, több fájdalom járás közben lefelé. Térdkalács porclágyulás vagy futó térd további feltétele, ahol úgy érzi, a fájdalom mellett a térdkalács, amikor megy lefelé vagy felfelé.

Javítása A Downhill Walking

Dolgozik a gyalogos űrlap segítségével gyalog lefelé kisebb a kockázata a fájdalom vagy csúszik.

• Pihenjen és Flow : A csúcsra természetesen hosszúkás lejtőn. Ez overstriding rossz a szinten, de megy lefelé segít fék egy kicsit amíg a gravitáció tart mozgásban a szokásosnál gyorsabban. Ha úgy találja magát túl gyorsan, lerövidíti és / vagy lassítják a lépést, és tartsa természetes.
  • Ne Lean Back : hátradőlve beveszünk mérlegen, ahelyett maradjon álló helyzetben, a csípő és a térd vagy hajoljon enyhén előre.
  • Egyenes testtartás vagy Lean kissé előre: Tartsa törzs függőlegesen vagy hajoljon kissé előre a stabilitás.
  • Hajlítsa be térdét : On meredekebb lejtőkön, tartsa a térd enyhén behajlítva mindenkor.
  • Switchbacking : nagyon meredek lejtőkön vagy azok egy laza felületen, hogy egy szerpentinen által horgászati szerte a lejtőn néhány lépés balra, majd pár lépésre van. Ez switchbacking közös nyomvonal kialakítás csökkenti meredeksége akár felfelé vagy lefelé.
  • Vigyázz laza talajon: lejtőn nagyobb a csúszás veszélyét laza kavicsos vagy laza szennyeződéseket. Bár lehet, hogy szeretné felgyorsítani keresztül lefelé, meg kell venni óvatosság természetes felületeken.
  • Használja Trekking lengyelek: A kutatások megerősítették, hogy túrabotokkal segíthet némi hatásának ki, ahogy megy lefelé, és kapsz egy kis extra stabilitást. Lehet, hogy állítsa be a hosszát, amikor elkezdi az ereszkedést, hogy a pólusok hosszabb.
  • Gyorsabb lehet jobb stabilitási: Furcsa módon, majd egy kicsit gyorsabban helyett szedés végig a lejtőn is eredményezi, hogy kevesebb csúszik. Az egyenleg rendszer megy sebességbe automatikusan, ha kiruccanás le a lejtőn, és ha bejön a laza kőzet akkor azonnal fokozza le, és, hogy a következő egy. Ez a parkour technika. Ha az előírtnál óvatos lépéseket fogsz kell bizonyosodnunk arról, stabil alapra minden lépést, és akkor azt hiszik, hogy a használata helyett az ösztönös egyensúlyt.

Downhill Walking Training

Ha készül egy hosszú séta, amely mind felfelé és lefelé, meg kell, hogy mindkettő. Ne fogja vissza magát, hogy csinál lejtő edzések a futópadon, vagy lépcső taposógép gép, csak megy felfelé. Akkor is meg kell, hogy a vonat néhány tartós lefelé. Ha lesz gyaloglás a Camino de Santiago, ezt vegye figyelembe.

Meg tudja nézni a helyi terep hegyek, hogy kapsz egy szép hosszú lejtőn járni. Akkor az online térképek és térképészeti alkalmazások számára, ahol a hegyek. Ellenőrizzük kedvenc útvonalak által hozzáadott helyi felhasználók alkalmazásokat, mint a MapMyWalk. Ha él a lakásokban nincs természetes dombok, akkor rámpák a parkolóházak vagy felüljárók. Azonban azok rövidebbek és kockázatai összegubancolódást a forgalom.

Ha van olyan egészségi állapot, mint a COPD, vagy van egy kis fitness szintjét és könnyen kifulladt a gyakorlat, megvitatják lefelé séta orvosával. Ez egyre inkább elismerik a jó módja annak, hogy az egészségügyi ellátások edzés kevésbé kihívás légzés. Azonban, mivel érdemes kerülni, hogy felfelé, a legjobb, ha talál egy futópad, hogy van egy csökkenés jellemző.

futópad Hanyatlás

A legtöbb futópadok egy lejtő funkció, amelynek segítségével alkalmazkodni szimulálni hegyek. Kevésbé gyakori, hogy van egy visszaesés jellemző, hogy szimulálja lejtőn, bár ez folyamatosan látható egyre több modell. Ellenőrizze a futópadok elérhető, hogy használja a helyi egészségügyi klubok vagy a közösség edzőtermek csökkenés jellemző.

Sétál Lépcsők

Sétál lépcsőn nem egészen ugyanaz, mint a séta lefelé, mivel megteremti a különböző feszültségeket az izmokat és az ízületeket. De ha tűri stairclimbing is, meg egy épület ötszintes vagy több, és nem egy vagy több olyan felfelé a lépcsőn. Ha utálom megy fel, akkor még mindig jó egészségi előnyöket azáltal, hogy a lépcsőn lefelé, és a lift fel.

Zárszó

Downhill walking vannak előnyei nem csupán így egy szusszanás, ha már búbos egy dombon. A néhány óvintézkedést azok számára, akik térd problémák, ez egy egészséges része egy gyalogos edzést. Élvezze a kilátást, mint kapsz néhány egészséges léptekkel.

Gravatar Image
Zahra Thunzira is a Jakarta-based nutritionist and gym instructor. She’s also an adventure travel, fitness, and health writer for several blogs and websites. She earned her Master degree in Public Health from University of Indonesia.